Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ändra Puffbild i Blogg

Produkter
(logga in för att koppla)

connyM

Aktiv medlem
Hej,
Jag vill kunna välja vilken bild som ska visas som Puffbild. Det går bra att göra, när jag laddar upp direkt till blogginlägget. Men om jag väljer att använda enbart foto, som redan är uppladdade och ligger i Album. Då får jag inte upp dialogrutan, där man kan "Underhålla bilder" finns med.
Är det något jag missat eller skall göra annorlunda, med Album-bilder?
// Conny

Hej,
Jag vill kunna välja vilken bild som ska visas som Puffbild. Det går bra att göra, när jag laddar upp direkt till blogginlägget. Men om jag väljer att använda enbart foto, som redan är uppladdade och ligger i Album. Då får jag inte upp dialogrutan, där man kan "Underhålla bilder" finns med.
// Conny
Har aldrig gått via album så jag vet inte, men om man inte väljer någon puff så är det första bilden som blir puff, så lägg den du vill ha först.

Jag provade att välja puff men det verkade inte fungera när man länkar till FB, då blev det ändå den första som blev puff så jag kör alltid den första

Hej,
// Conny
Hej
Kan David eller någon annan på Fotosidan, kanske ge ett svar ?
// Conny

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar