ANNONS
Annons

Ändra layout under utmaningar

Produkter
(logga in för att koppla)

l1nd3c0n

Aktiv medlem
Blev nyligen gruppvärd för den "lilla" gruppen macro detaljer och en av de bästa sakerna med gruppen är våra utmaningar. De börjar nu bli en del och för att göra det lite enklare att hitta så skulle jag vilja ändra utseendet.

1. Efter avslutad utmaning skulle jag vilja att vinnande bild blev tumnagel i en översikt.

2. Direkt under fliken "Utmaningar" skulle jag vilja se en översikt med tumnaglar av respektive vinnande bild listade i tabellform, kanske 10 i bredd, med respektive utmanings rubrik därunder. Överst på fliksidan skulle aktuell utmaning vara beskriven. Klickar man på en tumnagel/utmaning skall, precis som nu, den utmaningen med procentandel röster komma upp.

3. Skulle vilja behålla tävlingsbidragen som tumnaglar även om medlem avslutar sitt medlemsskap eller väljer att ta bort bilden från sina album för att öka förståelsen för varför en viss bild vann. Namnet på fotograf kan isf sättas till "avslutat medlemskap" eller nåt.

4. Skulle vilja kunna styra hur utmaningarna listas. Som det är nu kommer de varken i bokstavsordning eller kronologisk ordning. Tidigare gruppvärd döpte om alla utmaningarna och de låg då i bokstavsordning en tid men nu ligger de återigen i kaos.

Hmm, verkar inte som de här trådarna om hur Fotosidan fungerar läses särskilt ofta, eller är min fråga för komplicerad för att åtminstone skriva att den funktionen inte finns?

Jag har sett tråden, men jag har dessvärre ingen aning om hur det är tänkt att fungera ;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar