Annons

Ändra färg från svart till vit bakgrund

Produkter
(logga in för att koppla)

Affe.R

Avslutat medlemskap
Detta gäller PC .När jag har bara skrivbordet uppe så har jag min vanliga bakgrunds bild men när jag öppnar google så ändras bakgrunden från vit till svart på alla och då menar jag alla sidor inkl facebook även här på fotosidan är bakgrunden svart och vit text . Och jag har letat å googlat på att hitta en lösning men inget napp . Även frågat både min son även andra som har rätt bra koll på detta men ingen förstår vad som är fel . Så hoppas att det finns någon vänlig själ här som kan tänkas sitta på en lösning

Det låter som att du antingen har ett mörkt tema installerat eller möjligtvis något "Nattläge"

Kanske har något sådant här installerat och aktiverat?

Finns på sidan man kommer till om man klickar på att installera tillgänglighetsfunktioner, eller vad det kan tänkas stå i svensk version.

Kanske har något sådant här installerat och aktiverat?

Finns på sidan man kommer till om man klickar på att installera tillgänglighetsfunktioner, eller vad det kan tänkas stå i svensk version.
Hittade detta oxå med hög kontrast men det är inte aktivt testade och aktivera högkontrast de blev en väldigt konstig vit bild och lite som ett färg negativ . Så det är det inte

Rubriken på sidan jag länkade till är "Mörkt tema och inverterade färger".

Om du inte hamnar rätt så går det förmodligen att hitta rätt sida under "Hjälp" i sidokolumnen till höger.

Men jag såg nu att det kanske inte hjälper ändå. Sidan handlar om Android.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar