Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Skåneträff nu på onsdag!

Produkter
(logga in för att koppla)
För alla er som jobbar på helgerna eller inte av andra själ kan avnjuta dom trevliga stunderna med oss helglediga så har vi ordnat en ny träff nu på onsdag. Vi har kommit fram till att det blir en tur ut till Häckeberga, dom som inte har bil kan åka med oss andra! Tänkte att uppsamlingsplatsen blir på Värnhem, Malmös egna "Plattan" :)

Det vi inte har kommit fram till är tid! Vill någon vara vänlig att föreslå en bra tid, jag är ju ledig som sagt hela dagen, men det finns säkert någon som kanske måste ta tåg, eller vaknar inte förän sent på eftermiddagen....

Om ni vill ha skjuts eller har önskemål om att bli upphämtad får gärna höra av er till mig via ICQ, eMail eller telefonledes (för dom som har fått/luskat ut mitt nummer).

Hoppas att så många som möjligt vill komma förutom dom som redan har "anmält" sig! Skulle vädret vara helt åt fanders så letar vi upp en torr stuga som säljer småbröd och kaffe i Malmö, så får vi snacka foto istället för att ta foto.

söndagsträff

Tyvärr missade jag söndagens event och nu på onsdag är det kört för mig men på söndag hade suttit som en smäck tycker jag

Det blir i så fall många fototräffar den sista veckan :O)

Tja, jag är väl alltid på som sagt, detta är min sista vecka där jag är ledig sen får man återgå till arbetet, måste hinna med så mycket som möjligt :)

Men nu gällde det onsdag, det var ju vissa som inte har kunnat på helgerna och anmält intresse mitt i veckan!

Jag hänger gärna med en helg, jobbar tyvärr på vardagarna. Var visserligen i Häckeberga i går på fototur. Skall hålla ett öga på när ni senare skall ut på helgen så jag inte missar chansen.

En Malmöbo.

Vi kanske skall hitta på ngt till helgen Omar?
Det är säkert fler som vill hänga på
Ngt speciellt du är sugen på att plåta
Jag satt och funderade på Smugehuk eller ngt sådant.
Har faktiskt inte varit där och plåtat alls :(

Ajaj.

Onsdag är kört för mig.

Håller en kurs hela dagen (färghantering) och på kvällen skall det skannas bilder utav bara...

Men, kanske kan några av oss hitt på någe till helgen?

Skall kolla med frun om jag får.

Megaförkylning

Jaha..ja..som om att jag har ont i mitt ben inte skulle vara nog så har jag åkt på en megaförkylning, upp i bihålorna..

Jag vill ju verkligen till häckeberga...har aldrig varit där... Vi får se om man inte kan bli lite bättre tills på onsdag

Orelle skrev:
Vi kanske skall hitta på ngt till helgen Omar?
Det är säkert fler som vill hänga på
Ngt speciellt du är sugen på att plåta
Jag satt och funderade på Smugehuk eller ngt sådant.
Har faktiskt inte varit där och plåtat alls :(
Jo det låter som en god ide Marcus Persson, vi kanske kan preliminärt bestämma att vi åker till Smygehuk och omnejd nu på söndag och andra som vill hänga på kan ju göra det.

Härligt

Smyge i höstskrud är är riktigt trevligt har jag fått för mig.

kontakta mig via icq
eller min mobil som visas på icqprofilen.
Härligt med en liten utflykt. Du är välkommen Necromancer!
The more the merrier!!

Min bil tar 4 passagerare så det finns plats för fler!

Re: Härligt

Orelle skrev:
Smyge i höstskrud är är riktigt trevligt har jag fått för mig.

kontakta mig via icq
eller min mobil som visas på icqprofilen.
Härligt med en liten utflykt. Du är välkommen Necromancer!
The more the merrier!!

Min bil tar 4 passagerare så det finns plats för fler!

Jag hänger på! Nice!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar