Annons

Stoppa nya kommentarer när man själv är nöjd?

Produkter
(logga in för att koppla)

Mari Lo

Aktiv medlem
Jag är en typiskt ojämn bildskapare som fortfarande har mycket att lära. Det händer att jag får till en bild som ses av många och så ramlar det in ett 10-tal nyttiga, utvecklande, lärorika, kommentarer och så småningom 10 till mera av wow-karaktär.

Det kommer en punkt då en ny kommentar inte tillför så mycket längre. Jag skulle hellre vilja ha kritik på en mindre kommenterad bild. Ändå vill jag inte ta bort den gamla bilden. Det är ju roligt att ha med bilder som man lyckats med och så finns det ofta en del att lära av att läsa kommentarer till en bild.

Jag skulle vilja kunna stoppa/frysa nya kommentarer på gamla bilder så att de gamla kommentarerna ändå låg kvar och räkneverket fortsatte att ticka så att jag ser om någon överhuvudtaget tittar på bilden.

Kan man göra detta?
Hur?

Av vilken anledning är det störande att det kommer wow-kommentarer?

Du får ursäkta, men jag kan inte se något vettigt motiv för din önskan.

Det är ju inte så att du får fler kommentarer på andra bilder om du tar bort möjligheten att kommentera en viss bild.

Den funktionaliteten finns inte, och är nog inget som vi kommer att bygga heller. De flesta vill ha fler kommentarer och vi försöker skapa funktioner som uppmuntrar till mer kommenterande.

Kim:

Nejdå, det är inte alls störande med "wow-kommentarer". Du får gärna ge mig några... :`)
Det finns nog bilder som jag skulle tycka om att få 100 wow på men också sådana som jag nöjer mig med några stycken...

Jag är här för att lära och jag lär mig inte så mycket av wow - fast jag blir förstås glad av dem...

Jag vet inte om det skulle bli fler kommentarer på andra bilder men eftersom många gör som du och jag - återgäldar en kommentar... så kanske vi skulle titta djupare i albumen...

David:

OK - accepterat!

Mari Lo skrev:
Kim:

Nejdå, det är inte alls störande med "wow-kommentarer". Du får gärna ge mig några... :`)
Det finns nog bilder som jag skulle tycka om att få 100 wow på men också sådana som jag nöjer mig med några stycken...

Jag är här för att lära och jag lär mig inte så mycket av wow - fast jag blir förstås glad av dem...
Tänkte väl det :D

Mari Lo skrev:
Jag vet inte om det skulle bli fler kommentarer på andra bilder men eftersom många gör som du och jag - återgäldar en kommentar... så kanske vi skulle titta djupare i albumen...
Ah, det kan ju vara en poäng förstås :D

Måste för övrigt erkänna att jag blivit bedrövligt dålig på att kommentera andras bilder.

Hoppas lusten kommer tillbax snart.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar