Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotografer Skaraborg träffas 2005

Produkter
(logga in för att koppla)

hakanv

Aktiv medlem
Startar en ny tråd eftersom att den gamla blev så lång och för att det är ett nytt år igen - 2005.

Tycker inte ni precis som jag att vi ska träffas över en fika på:
Rådhuscaféet
Rådhusg. 9
54130 SKÖVDE

Sist vi träffades pratade vi om att vi kanske kunde fika lite tidigare än kl 18.00, och det är OK med mig, men vad tycker ni andra?

Kan inte någon av er lägga in förslag på dag o tid för nästa fika? Som ni redan vet? så kan jag de flesta dagar och därför är det bättre om ni andra föreslår en dag/tid.

För er som undrar, så är vi ett gäng glada fotografer från Skaraborg, som träffas ibland över en fika. Någon gång emellanåt är vi ute o fotar lite också...

Om du tycker att det låter kul, så tycker jag att du ska dyka upp på någon av våra fikaträffar/fotomöten, för det är alltid kul att träffa lite nya människor med samma intressen - helt informellt - kul har vi i alla fall...

:) Håkan - fikasugen - fotosugen

Senast ändrad:
Det är väl lite väl sent att föreslå redan i morgon ? :)
För mig fungerar det i nuläget bäst på tidsdagar.
Tiden ? Det är helt upp till er andra hur ni önskar.
God fortsättning på det nya året :)

Jag är fortfarande inte helt frisk efter förkylningen och ska nog helst inte prata så mycket, så ett par veckor till ska jag nog hålla tyst.

Tidigare än 18 kan gå de gånger som jag kan åka direkt från jobbet och inte måste hem emellan.

...föreslår 2 nya tider för lite fika på:

Rådhuscaféet
Rådhusg. 9
SKÖVDE

antingen:
- onsdag 19 jan kl 17.30
eller
- tisdag 25 jan kl 17.30

eller annan tid om någon annan har något annat förslag?

:) Håkan, fortfarande fikasugen - fotosugen

En fikasugen till !!!!!
Tisdag nästa vecka dyker jag gärna upp..
Kan även tidigare om det skulle önskas...
Annelie :)

Ska vi satsa på tisdag då?
Det passar mig bättre än onsdagar eftersom jag kommer gå en utbildning på ondagskvällarna ett tag framöver.

vi kommer och fikar på
Rådhuscaféet
Rådhusg. 9
SKÖVDE

tisdag 25 jan kl 17.30

- Håkan
- Christer
- Annelie

vi kommer och fikar på
Rådhuscaféet
Rådhusg. 9
SKÖVDE

tisdag 25 jan kl 17.30

- Håkan
- Christer
- Annelie

Ska försöka
- Erik (normalt mycket slalomträning av barn. ingen snö för tillfället)

vi kommer och fikar på
Rådhuscaféet
Rådhusg. 9
SKÖVDE

tisdag 25 jan kl 17.30

- Håkan
- Christer
- Annelie

Ska försöka
- Erik (normalt mycket slalomträning av barn. ingen snö för tillfället)

Kan inte
- AnnaKarin (är fortfarande inte bra från förkylningen)

Vad säger ni om att skjuta upp det 1 vecka?
Jag har själv lite tight om tid, håller på att fixa bilen och har fått fel reservdelar, så den står still nu ;-(. Vore skönt att kunna fixa det imorgon.

...vi skjuter upp det en vecka, tycker jag med. Kan någon föreslå ny dag o tid, vore det bra...

/Håkan

....denna vecka är fulltecknad för mig, så om ni vill vänta, så passar vilken dag som helst för mig nästa vecka...

/Håkan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar