Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
lista alla våra favoriter?
- Trådstartare ohls
- Start datum
ohls
Aktiv medlem
elmfeldt skrev:
Vilka favoriter är det du menar?
oj. jo jag menade bilderna på första sidan under
"Våra favoriter"
Aha, ok. Nej, det kommer vi inte att göra, för vi tror att det kommer bli en massa diskussioner om vilka som skall vara med, och varför vissa är med men inte andra, och att vi skall berätta exakta gränsdragningar och kriterier.
Det finns inga kriterier eller gränser, vi tar dem vi gillar helt enkelt. Den enda vi tänker på är att försöka fördela på så många fotografer som möjligt.
Det finns inga kriterier eller gränser, vi tar dem vi gillar helt enkelt. Den enda vi tänker på är att försöka fördela på så många fotografer som möjligt.
ohls
Aktiv medlem
elmfeldt skrev:
Aha, ok. Nej, det kommer vi inte att göra, för vi tror att det kommer bli en massa diskussioner om vilka som skall vara med, och varför vissa är med men inte andra, och att vi skall berätta exakta gränsdragningar och kriterier.
ja det kanske är så.
ohls skrev:
ja det kanske är så.
Trust me.
camag
Aktiv medlem
Jo, en sak som kanske bara har lite med det här att göra är att -
Jag skulle vilja att dom som fick sina bilder utvalda till förstasidan fick reda på det.
(Om det nu inte redan är så och jag bara inte vet om det.)
Både för att det är roligt och för att, i alla fall jag själv, skulle vänta med att radera just den bilden om jag visste att den var med på förstasidan.
Skulle det kunna gå att ordna?
Som det är nu blir det ju en rolig överraskning, men det kunde väl vara trevligt för fotografen att veta?
Eller är jag ute och cyklar?
/Catarina
Jag skulle vilja att dom som fick sina bilder utvalda till förstasidan fick reda på det.
(Om det nu inte redan är så och jag bara inte vet om det.)
Både för att det är roligt och för att, i alla fall jag själv, skulle vänta med att radera just den bilden om jag visste att den var med på förstasidan.
Skulle det kunna gå att ordna?
Som det är nu blir det ju en rolig överraskning, men det kunde väl vara trevligt för fotografen att veta?
Eller är jag ute och cyklar?
/Catarina
Jovisst, det kan man tänka sig, men jag tror återigen bara att det blir tävling av det hela, "har du fått mail, ok, varför inte jag, jag tar lika bra bilder", och sen "jag fick mail om min bild är med, men den syns aldrig, är det något som är fel!?".
Att bilder raderas gör absolut ingenting.
Så vi kommer inte att skicka mail. Jag tycker att det är bättre att det blir en överraskning.
Hoppas att du håller med.
Att bilder raderas gör absolut ingenting.
Så vi kommer inte att skicka mail. Jag tycker att det är bättre att det blir en överraskning.
dovearea
Avslutat medlemskap
elmfeldt skrev:
Jag tycker att det är bättre att det blir en överraskning.
Jag har sett två av mina bilder på framsidan och det var verkligen glada överraskningar! Man känner sig verkligen hedrad och det är en överraskning som kan rädda en hel dag
camag
Aktiv medlem
elmfeldt skrev:
Ja ja, då får jag väl hålla med då, men det hade varit roligt med ett mail också...
/Catarina