Annons

Kommentarsraggning

Produkter
(logga in för att koppla)

Graal

Avslutat medlemskap
Ja, så här kan man ju försöka få kommentarer på bilder också. Men jag tror inte det är något bra sätt. Tänk om alla skulle göra så?
 
Graal skrev:
Tänk om alla skulle göra så?

Ja, tänk...!!! Tänk om alla skulle göra likadant!!

Men nu gör inte alla så. Och Ulrika kan gärna få svar på sin fråga: Kompositionen fungerar för mig, men jag skulle ändå ha beskurit bilden lite upptill...

mvh Janne
 
Em, ärligt talat så försökte jag faktiskt inte få kommentarer utan undrade faktiskt hur jag skulle fixa beskärningen. Bilden hade från början kanske 'högt i tak' så jag har beskärt ner den en hel del.

Men för fasen, tro vad du vill ifall det gör dig gladare.

// Pyro

P.S Annars tack för det enda svaret jag fick ^_^D.S
 
Jag vill inte verka spydig och jag är inte sur eller glad eller vad man nu kan tycka men som jag uppfattat det är forumen inte till för att kommentera enskilda bilder och deras komposition eller beskärning. Det brukar vi göra via kommenterandet under bilden. Det står ju faktisk att man där ska skriva vad man inte riktigt är nöjd med i bilden och vill ha kritik kring. I forumen däremot har jag hittills trott att vi bara ska diskutera sådant som t.ex komposition el beskärning i allmänhet. Men har jag fel där så ger jag mig gärna, jag är inte ute efter att göra någon illa. Uppfatta det inte så är ni snälla. Åsikter och synpunkter måste vi kunna ge uttryck för och i den här frågan måste alla veta vad som gäller.

Jag skulle därför gärna vilja att någon av fotosidans redaktörer eller forumvärdar ger sina synpunkter på det här. Om jag har uppfattat idén med forumen fel eller vad?
 
Senast ändrad:
Jag orkar inte gå in i någon polemik angående rätt och fel. Med lite sunt bondförnuft kommer man långt. Skall man vara renlärig så bryter vi forumreglerna genom att inte hålla oss till ämnet.
 
Jag håller helt och hållet med dig Nils. Visst kan det vara svårt att få kommentarer och synpunkter på sina bilder, men det här är ju inte rätt lösning. Då tappar forumen i värde.
Skäms och vet hut Ulrika!
 
Jag håller med Nils, han är dock lite diplomatisk och försiktig. David är flat och borde säga ifrån bättre.

Ulrika har varit med tillräckligt länge och visat bilder så hon borde veta skillnaden mellan forum och album.
 
Ulrika borde naturligtvis ställt sin fråga när hon lade upp bilden för en kommentar, men vi gör ju alla våra misstag ibland.
Men jag håller annars med om att man bör hålla sig till Fotosidans regler.
 
Jan-Olof efterlyser mindre flathet, och därför bringar jag härmed klarhet, kommentarsraggning bör inte förekomma i forumet.

Och sen hoppas jag att herrarna i fortsättningen kan följa den ytterst enkla regeln att hålla forumtrådar inom sitt ursprungliga ämne.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.