Det är en bra fråga. Förut kunde man räkna med att få kommentarer men nu har det lugnat ner sig, vet ej varför. Det sägs att det läggs in mer bilder men jag tycker att det kommit in ungefär samma mängd ett tag nu så jag vet inte. Du kanske få börja ta in provocerande bilder för att kunna räkna med att få kommentarer men det är lite trist sätt.
Det här med att många bilder inte får kommentarer har diskuterats tidigare i ett antal olika "trådar" här i forumet. Personligen tror jag att det är en kombination av att alltför många bilder laddas upp per dag och att det är alltför få av fotosidans medlemmar som kommenterar andras bilder....
När det gäller din tanke att du ska få fler kommentarer genom att kommentera andras bilder så stämmer den säkert. Däremot får du nog ge det lite tid och dessutom vara lite mer aktiv som kommentator! 10 kommentarer är ju inte så extremt mycket!
Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig
inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av
Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa
ett Plus-medlemskap.