Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

A6000 för reklamjobb? Ja, för tusan ;)

Produkter
(logga in för att koppla)
Ett bra bevis på att kameran inte betyder allt för bilderna.
A6000 ska vara riktigt bra, men bilderna blev jag lätt illamående av. Förstår inte riktigt hur du tänkte här.
 
...men bilderna blev jag lätt illamående av. Förstår inte riktigt hur du tänkte här.

När man funderar över bilder tagna under uppdrag så lyder nog den mer relevanta frågan "Förstår inte hur beställaren tänkte här" :)

Som fotograf ger man kunderna det kunderna vill ha, det är så det fungerar.
 
Ett bra bevis på att kameran inte betyder allt för bilderna.
A6000 ska vara riktigt bra, men bilderna blev jag lätt illamående av. Förstår inte riktigt hur du tänkte här.

Varför blir du illamående av grönsaker?

O varför skulle det inte gå att jobba med en icke-proffskamera? :\
 
Ett bra bevis på att kameran inte betyder allt för bilderna.
A6000 ska vara riktigt bra, men bilderna blev jag lätt illamående av. Förstår inte riktigt hur du tänkte här.

Tanken från beställaren var att bilderna skulle vara hyfsat abstrakta, och att det inte skulle gå så lätt attt se vad de egentligen föreställer. Att du blir illamående av dem är dock lite trist, men jag förstår inte varför :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.