Annons

Favoritbilder som kommenteras

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
Hej!
Om jag nu har en massa favoritbilder av andra fotografer och senare vill kommentera dem så minns jag inte vilka jag kanske redan kommenterat.
Kan man inte göra något så jag ser om jag redan kommenterat ett foto istället för att behöva bläddra igenom en massa kommentarer och leta om jag skrivit där?
Mvh Eva

Nej vi har ingen funktion för att selektera ut favoriter spm man inte kommenterat.

Nej vi har ingen funktion för att selektera ut favoriter spm man inte kommenterat.

Jag menar nog rent allmänt att det skulle finnas en funktion så man ser om man kommenterat ett foto. Låt säga att et foto får 50 kommentarer och man inte minns om man kommenterat det, det borde ju gå att markera den på något sätt så jag ser detta att jag redan kommenterat den.

MEN hallå, nu märker jag något annat fel här, när jag klickar på mina favoritbilder så kommer de inte upp, det blir bara vitt, alla är väl inte borttagna heller? Vart har de tagit vägen? jag ser dem små men kan inte klicka på dem och se dem stora????
http://www.fotosidan.se/member/favorites.htm?ID=44685
Testade även att titta i Chrome men inget där heller, ser bara de små bilderna.....jag använder Mozilla Firefox här! HJÄLP! Var är mina favoritbilder????????????????

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar