Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Smaka på Stockholm / nationaldagen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag preliminärbokar mig! Någon som hört om det blir ballongutsläpp i år med?
 

Bilagor

  • IMGP12741.jpg
    IMGP12741.jpg
    99.6 KB · Visningar: 937
Enligt http://www.kultur.stockholm.se/default.asp?id=22733 så kommer det vara ett ballongutsläpp (fast det står inget om att man ska försöka sig på något nytt världsrekord eller så).

Jag hoppas kunna vara ute på stan med kameran men jag tyvärr måste jag jobba på förmiddagen och kanske även en bit in på eftermiddagen. Vågar därför inte lova att jag kan hänga med er, men jag ska försöka. När funderar folk på att åka in?

/Mikael
 
Då kanske runt kl 12 på centralen kan passa? Kommer in 11:50 från Uppsala (om det inte är några förseningar)
 
Hänger eventuellt med, planerna för helgen ännu inte spikade...

/B
 

Bilagor

  • nationaldagsfirande2008.jpg
    nationaldagsfirande2008.jpg
    89.4 KB · Visningar: 845
hehe ja du har rätt! Iof tänkte jag på dem som inte har samma tur som du och jag, nämligen vädertätning på kamerorna och optiken :)
 
hehe ja du har rätt! Iof tänkte jag på dem som inte har samma tur som du och jag, nämligen vädertätning på kamerorna och optiken :)

Haha.

Fast JAG känner mig inte så vädertät och gillar inte heller att få grejerna det minsta fuktiga.

Snackar just med Christian om att man kan rigga ett paraply. På kroppen eller i ryggsäcken.
 
Hej!

Lite ny här på FS, men blev glad att det finns några som "hänger" och fotar tillsammans när tillfälle ges!

Är det några kriterier för att hänga med på lördag? Många killar...hoppas det är ok med en tjej?

Hoppas bara att det blir bättre väder än idag! ;)

Så jag preliminär bokar mig jag också... :)

/Tina
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.