Annons

Till moderator: Klistrad tråd

Produkter
(logga in för att koppla)

fredlund88

Aktiv medlem
Kan man inte lägga in en klistrad tråd högst upp på denna forumsdel med egna länkar från filmer som man har gjort?
Varför: Jo för att det är lite enklare att hitta filmer som andra användare har gjort utan att behöva leta på flera sidor på forumsdelen

Mvh

Kan man inte lägga in en klistrad tråd högst upp på denna forumsdel med egna länkar från filmer som man har gjort?
Varför: Jo för att det är lite enklare att hitta filmer som andra användare har gjort utan att behöva leta på flera sidor på forumsdelen

Mvh

Bra ide, kunde ha nån enklare förslag på info typ titel, kamera använd, vad för musik. Annars brukar dom frågorna dyka upp ändå.

Sedan borde det gå lättare att bädda in video youtube och vimeo.

Jag kan absolut klistra en tråd, men tror ni inte det blir stökigt med kommentarer kring videosarna och sånt?

Jag kan absolut klistra en tråd, men tror ni inte det blir stökigt med kommentarer kring videosarna och sånt?

Ja det kommer de säkert bli.

Men ett litet jobbigt sett men kommer funka.
Det är att ni som har hand om sidan sätter den sista filmen i inlägget, sisst i första inlägget.

Jo, det var därför jag tänkte nåon slags mall i första posten där det står vilken info man ska ta med. Mycket frågor brukar ju vara av typen, vad heter låten, vilket objektiv, hur gjorde du ditt eller datt.
Då blir det nog inte så mycket kommentarer utan mest glada tillrop.

Sen tror jag det kommer bli ett knippe filmer i början men sedan lugnar det ner sig och kommer lite pö om pö.

Ja det kommer de säkert bli.

Men ett litet jobbigt sett men kommer funka.
Det är att ni som har hand om sidan sätter den sista filmen i inlägget, sisst i första inlägget.

Det kommer dessvärre inte att hända, och det borde inte behövas om folk låter bli att svamla i tråden (som nu finns) :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar