Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad är Photoshop Elements?

Produkter
(logga in för att koppla)
Fast paketpriset på Dustin hamnar på ett pris som är hela 13 kr dyrare:)
Men hade jag delat beställningen, så hade det blivit billigare; men så blir det när det går undan!
/Keld

Jag jobbade länge i Elements, fick sen möjlighet att köpa CS4 till studentpris, och har nyss installerat Lightroom - som jag dock inte har tillräcklig erfarenhet av för att bedöma ännu.

Har svårt att motivera att köpa CS till fullt pris den dag 4:an blir för gammal, den funktion jag skulle sakna mest är möjligheten att spela in makron ("Actions") med sekvenser av redigeringar som jag kan upprepa på nya bilder via Image Processor. Till exempel konvertera en hel mapp för webpublicering: Ändra storlek, öka spärpan och konvertera till sRGB i ett svep. För redigering av enskilda bilder räcker Elements långt, däremot.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar