Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Nikon D5100 eller D90 (inköp)
- Trådstartare Retsina
- Start datum
shaggy_d200
Aktiv medlem
Lycka till!
Andyah
Aktiv medlem
vart lite småsugen på 51an tack vare skärmen o filmfunktionen. (kör D300 annars) var o klämde lite på den igår på mediamarkt...no way att jag kommer skaffa den. den var verkligen liten o plastig o menyklickande. må bli bra bilder/film ur den..men har man börjat köra med stora hus är det svårt att gå till dom små verkligen (tvungen o skriva av mig lite hehe)
Retsina
Medlem
vart lite småsugen på 51an tack vare skärmen o filmfunktionen. (kör D300 annars) var o klämde lite på den igår på mediamarkt...no way att jag kommer skaffa den. den var verkligen liten o plastig o menyklickande. må bli bra bilder/film ur den..men har man börjat köra med stora hus är det svårt att gå till dom små verkligen (tvungen o skriva av mig lite hehe)
Jag förstår dig. Och detta är bara efter att jag har "hållit och vänt" lite på D90:an. Den känns rejäl!
Min D3000 kändes som en miniatyr (och ändå är det en bra kamera - och en kamera jag har tagit många bra bilder med.
Japp, det kommer jag att bli - och det är jag redan.nINEsERO sa:Grattis, du lär bli nöjd.