Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Allt och alla är till salu...

snaxalig

Aktiv medlem
Jag råkade se att FotoVideo har en fototävling nu för alla som köper Nikon D3, D300 eller D700 i deras svenska butiker. Tävlingen är alltså inte öppen för mig som bara köpt Canon EOS 300, 350D och 40D. Dessutom i en annan affär ;o)

Hur som helst, förstapriset till vinnaren är en fotosafari i Afrika värd ungefär 37 000 kr. Vinnaren får resa till Afrika tillsammans med den otroligt duktige naturfotografen Serkan Günes. Det är verkligen ett jättefint pris, men det intressanta är att Serkan Günes själv bara har Canon i sin utrustninglista.

Nu är det ju varken Canon eller Nikon som arrangerar den här resan, men ändå. Jag kan inte låta bli att reflektera över att allt och alla är till salu...

:eek:) Trevlig helg!

P.S. En helt annan iakttagelse är att Serkan inte brytt sig om att skaffa några zoomar alls.

Jag råkade se att FotoVideo har en fototävling nu för alla som köper Nikon D3, D300 eller D700 i deras svenska butiker. Tävlingen är alltså inte öppen för mig som bara köpt Canon EOS 300, 350D och 40D. Dessutom i en annan affär ;o)

Hur som helst, förstapriset till vinnaren är en fotosafari i Afrika värd ungefär 37 000 kr. Vinnaren får resa till Afrika tillsammans med den otroligt duktige naturfotografen Serkan Günes. Det är verkligen ett jättefint pris, men det intressanta är att Serkan Günes själv bara har Canon i sin utrustninglista.

Nu är det ju varken Canon eller Nikon som arrangerar den här resan, men ändå. Jag kan inte låta bli att reflektera över att allt och alla är till salu...

:eek:) Trevlig helg!

P.S. En helt annan iakttagelse är att Serkan inte brytt sig om att skaffa några zoomar alls.

Serkan jobbar väl på FotoVideo?

Serkan jobbar väl på FotoVideo?

Javisst gör han det. Serkan är supertrevlig, och en duktig fotograf dessutom. Samt att hans Lowepro-väska är full med Canon-pryttlar. Men vem vet, han kanske laddar väskan med Nikon-prylar just för Afrika-resan? Det kan ju inte vara särskilt kul för Nikon (som sponsrar resan) om självaste reseledaren har Canon i bagaget :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar