Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Rugift.com oseriösa?

Produkter
(logga in för att koppla)

Sydostbild

Aktiv medlem
Nån mer än jag som har problem med leveranserna från www.rugift.com? Beställde ett objektiv i november 2007 och allt verkade vara frid och fröjd. En Natali Zhuikova svarade snabbt och koncist på alla frågor via mail och jag lämnade glatt över numret till mitt kreditkort till CCNOW. Pengarna drogs samma dag, men sen har det inte hänt något alls. Har mailat fem gånger, utan att ha fått svar.

Jag hade stora problem, fick min leverans efter ganska många månader, och då hade jag till slut fått byta och ta en annan vara än den jag först beställde. Kan inte på något sätt rekommendera dem.

mvh
Stefan

Idag fick jag leveransen, drygt en månad för sent och efter åtskilliga mail.
Under den här tiden visade det sig att en helt okänd person i Sverige fått mitt första paket hemsänt till sig, så han är nog glad över att ha fått ett objektiv gratis...
Rugift skickade dock ett nytt paket som jag alltså hämtade ut idag. Det visade sig att detta skickats från en privatperson i USA och inte från Rugift i Ukraina, där företaget uppges ha sitt säte.
Lite skumt, men innehållet är helt OK. Ett spännande objektiv som är fem gånger billigare än Canons original.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar