HelenOster
Som online kundservice ambassadör för Adorama Camera sedan december 2007 , fungerar jag som en oberoende Advocate räkning Adorama kunder , representerande Adorama närvaro på sociala nätverkssajter (t.ex. Twitter , Facebook , Google + och Linked In ) , webbplatser shopping och nyhetsgrupper , foto bloggar och forum , över hela världen
Jag har en mångsidig bakgrund i juridik , journalistik och marknadsföring , och har fungerat som ett expertvittne inom områdena stress på arbetsplatsen och mobbning .
Välkänd och ( tror jag ! ) Respekteras av nätet fotografiska community , jag svarar på Internet bokföringar som avser Adorama , ger ett snabbt svar för kunder som söker råd och / eller stöd i förhållande till deras inköp - undersöka och lösa klagomål och farhågor som affischer har kunnat åtgärda genom regelbundna kanaler kundservice .
Det är viktigt för mig att kunna spendera oavsett tid är nödvändig för att lösa varje enskild kunds svårigheter , arbetar för att förstå de bakomliggande orsakerna till eventuella problem och gör vad jag kan för att förhindra att det upprepas .
Detta omfattar vanligtvis varna Adorama ledningsgruppen på kundernas feedback om företagets policy och rutiner - med rekommendationer för förändring .
Alla kunder med en förfrågan , fråga eller klagomål angående en beställning - eller någon aspekt av tjänsten från Adorama , är välkommen flesta att kontakta mig direkt : [email protected]
Helen Oster
Adorama Camera Kundtjänst ambassadör
Jag har en mångsidig bakgrund i juridik , journalistik och marknadsföring , och har fungerat som ett expertvittne inom områdena stress på arbetsplatsen och mobbning .
Välkänd och ( tror jag ! ) Respekteras av nätet fotografiska community , jag svarar på Internet bokföringar som avser Adorama , ger ett snabbt svar för kunder som söker råd och / eller stöd i förhållande till deras inköp - undersöka och lösa klagomål och farhågor som affischer har kunnat åtgärda genom regelbundna kanaler kundservice .
Det är viktigt för mig att kunna spendera oavsett tid är nödvändig för att lösa varje enskild kunds svårigheter , arbetar för att förstå de bakomliggande orsakerna till eventuella problem och gör vad jag kan för att förhindra att det upprepas .
Detta omfattar vanligtvis varna Adorama ledningsgruppen på kundernas feedback om företagets policy och rutiner - med rekommendationer för förändring .
Alla kunder med en förfrågan , fråga eller klagomål angående en beställning - eller någon aspekt av tjänsten från Adorama , är välkommen flesta att kontakta mig direkt : [email protected]
Helen Oster
Adorama Camera Kundtjänst ambassadör
- Hemsida
- http://www.adorama.com
- Lastname
- Oster
- Firstname
- Helen