Få ut mer av Fotosidan som inloggad
Fotosidan är gratis! Som inloggad får du smarta funktioner. Du kan ladda upp 10 bilder och få kritik på dem. Du får vårt nyhetsbrev. Du kan skapa köp&sälj annonser mm
Merläsning
Test: Peak Design Everyday Backpack 20L v2 – älskad dyrgrip
Fotosidan testar
Plus
Kan man älska en väska? Jo, känslor har uppenbarligen uppstått, eftersom det var ovanligt svårt att lämna tillbaka Peak Design Everyday Backpack 20L efter testperioden. Det är något med materialet, hantverket och alla smarta lösningar som får hjärtat att bulta lite extra.
Läs mer...
1
4 Kommentarer
Logga in för att kommentera
Vilken är målgruppen och
Syfte/budskap
I mitt fall har det rört sig rätt riktade böcker vilket i sig gjort det enklare att hålla sig till ett bestämt budskap och därmed följande strikt urval av bilder.
Skulle det rört sig om en kommersiell satsning hade det varit mycket större projekt, som kanske inte ens blivit av.
När det gäller layout etc. har jag försökt hålla det så enkelt som möjligt. De färdig mallarna (i en del fall med smärre modifikationer) har räckt för mig.
Jag håller fullständigt med om att man måste berätta något, skapa en känsla. När jag pratade med förlag, innan jag insåg att jag knappt skulle tjäna några pengar om jag inte gjorde det själv, var det flera som berättade: "du anar inte hur många det finns som tror att folk är intresserade att se deras trädgård, vandring på stan, fjällvandring etc. Vi är inte intresserade om det inte finns en bra tanke"
BTW, bra artikel.