Annons

Värde Leica M240?

Produkter
(logga in för att koppla)

999

Aktiv medlem
Jag funderar att sälja min M240,
men vad står dessa i pris idag?

Mitt exemplar är inte mint, utan har spår av användning, dubbla batterier och evf.
 

Frekeman

Aktiv medlem
Jag funderar att sälja min M240,
men vad står dessa i pris idag?

Mitt exemplar är inte mint, utan har spår av användning, dubbla batterier och evf.
Mellan 28 000 till 32 000 kr skulle jag gissa på. Om du har förpackningen kvar och om EVF:en är Leicas egna hamnar du närmre det övre priset.
 

Chasid

Aktiv medlem
Jag har också en 240 med dubbla batterier och handgrepp men utan EVF som jag funderar på att sälja. Jag kommer nog att ta 23500 kronor för den. Hade jag sålt den med en Leica EVF hade jag ökat priset med 1500 kronor.
 

thomasjgh

Medlem
26-30. De under 26 säljs nästan direkt i min erfarenhet. Sen är det som andra sagt, lådor höjer värdet
 

Mikaelo67

Medlem
Jag sålde min i mkt bra skick för 25 till en person här på fotosidan. Då ingick ett minneskort, två batterier och ett halvskydd i läder. Vi var bägge nöjda med affären.
 

rikitikitavi

Aktiv medlem
Köpte min till bra pris för 21 om jag inte minns helt fel med Olympus EVF dubbla batterier och en halfcase i läder och ett tumgrepp. Låda fanns men inte manualer etc. Lite patina på huset också, men annars allt i fint skick. varit väldigt nöjd ännu så länge.
 

Frekeman

Aktiv medlem
Köpte min till bra pris för 21 om jag inte minns helt fel med Olympus EVF dubbla batterier och en halfcase i läder och ett tumgrepp. Låda fanns men inte manualer etc. Lite patina på huset också, men annars allt i fint skick. varit väldigt nöjd ännu så länge.
Ett sånt kap! Jag har ju sett att den tar bra bilder också – med din hjälp förstås! ;-)
 
Senast ändrad:
ANNONS