Annons

Leveranser av D300

Produkter
(logga in för att koppla)
För er som inte har fått tag på en Nikon D300 än, kan jag berätta att jag var på Ahlséns Foto i Lerum. De har flera stycken D300:eek:r på lager! :D

Priset var 15.695 kr för huset.

Hemsidan är: www.ahlsensfoto.se
 
Snackade för ett tag sedan med Kameradoktorn.
Då hade ingen i hela Sverige någon.
De hade 22 st och ingen frågade efter dem då alla trodde att de var slut i hela landet....
 
Bluff!

Akta er för det verkar vara rena rama bluffen. Hon som svarar verkar vara påverkad av någonting och hon vill att man sätter in hälften i förskott. Hon och hennes kille har haft flera olika annonser i olika städer, så pass upp.
 
Annonsen är borttagen nu. För de som missade den så var en D300 med 18-70 zoom till salu för det löjligt låga priset av 78000:-.
 
Re: Bluff!

wilderbeast skrev:
..hon vill att man sätter in hälften i förskott.

Hälften av 80000? :D

Blocket är ett konstigt ställe. När jag skulle kränga ett badrumsskåp nyligen fick jag backning på att jag försökt lägga in det i fel kategori, typ "möbler" i stället för "hus&hem".

-men sånt där släpper de igenom utan betänkligheter? Det var ju inte så att det enbart var priset som antydde att det var nåt lurt..
 
Här där jag bor i Dalarna har det aldrig varit nån väntetid på D300 sedan släppet. En veckas leveranstid hela tiden hos Expert Polyfoto i Borlänge. Jag tror att man ska beställa hos en mindre handlare istället för att få könummer 200 hos dom större leverantörerna.

/Leif
 
leffep skrev:
Här där jag bor i Dalarna har det aldrig varit nån väntetid på D300 sedan släppet. En veckas leveranstid hela tiden hos Expert Polyfoto i Borlänge. Jag tror att man ska beställa hos en mindre handlare istället för att få könummer 200 hos dom större leverantörerna.

/Leif

Ja, om det är det enda viktiga så stämmer det. Har man en relation till butik, stor eller liten, så är den också viktig. Men visst, rör man sig lite och ringer runt kan man få grejer "snabbare".
 
ANNONS