Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Galleri FS är bilden kvar?

Produkter
(logga in för att koppla)

Ufologen

Aktiv medlem
Hej.
Har inte varit inne på Fotosidan på ett tag men men fick för mig att ladda upp lite bilder och lade även in en i Galleri FS. När jag laddar upp bilderna via Lightroom hamnar de i en mapp som heter nya bilder. Jag såg sedan att jag kunde flytta bilderna till ett mer passande album. Först behöll jag dem även i albumet nya bilder, så bilden fanns alltså i 2 album. Någon vecka efter att jag hade lagt in bilden i Galleri FS fick jag för mig att jag skulle ta bort bilder från albumet nya bilder och valde därför radera bilden i det albumet. Då försvann bilden även från det andra albumet jag hade lagt in den i. Antar att den även försvann från Galleri FS då? Fick göra någon liten ändring på bilden för att kunna ladda upp den igen. Går det på något vis se om bilden är kvar i galleri FS eller om bilden inklusive röster på den försvann. Finns ju en flik som heter bevaka men framgår inte riktigt hur det går till eller vad det är man ska bevaka eller hur.
Vänliga hälsningar
Peter
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.