Annons

Fotoskolan Jönköping!

Produkter
(logga in för att koppla)

Bonde

Aktiv medlem
Några fler härifrån som blivit kallade till Intervju inför höstens termin till Jönköpings Fotoskola?
 
Fotoskolan!

Jag har! Har du? Undrar hur många som sökte.


Hej Tove!

Vad kul att du också ska dit!

Jag pratade precis med skolan och meddelade att jag kommer tisdag 15 maj.

Enligt vad jag sett på skolans sida på Facebook, så ska det röra sig omkring 95 ansökningar tror jag det var, eller om det var i en blogg. Tydligen är det nytt rekord i ansökningar och dessutom hög bildkvalitet hos de sökande.
 
Hej!!

Vad kul att ni ska dit! Det ska jag också, men på måndagen.
Oj vad många ansökningar! Känner mig väldigt utvald just nu ;)
 
Tut!

Hej!!

Vad kul att ni ska dit! Det ska jag också, men på måndagen.
Oj vad många ansökningar! Känner mig väldigt utvald just nu ;)


Hej Victoria!

Ja visst är det kul. Och ja, det hade tydligen varit rekordmånga ansökningar och det känns som att det kan bli ett tufft race.

Jag hade bästa förutsättningarna att åka ned på tisdag, men måndag hade varit roligt för då hade man ju fått delta i processen mycket tidigare : )

Du får väl skvallra lite för oss här sen när du kommer hem.
 
Hej Victoria!

Ja visst är det kul. Och ja, det hade tydligen varit rekordmånga ansökningar och det känns som att det kan bli ett tufft race.

Jag hade bästa förutsättningarna att åka ned på tisdag, men måndag hade varit roligt för då hade man ju fått delta i processen mycket tidigare : )

Du får väl skvallra lite för oss här sen när du kommer hem.


Ja, som tur är har den största gallringen redan varit :)
Absolut, jag återkommer på måndag kväll med lite inside-information om hur dagen varit :D
Lycka till alla!
 
Anmäler mig till skaran, ska dit på tisdagen :)

Tjenare Kristian!

Coolt!


Var har ni bilder? Har ni bloggar, kan inte alla skriva ut var de finns så man får spana lite : )


Victorias sida har jag redan kikat lite på, fanns en del verk där som jag fastnade för : )


Jag finns här med lite äldre bilder. FB: https://www.facebook.com/Johanbondefoto

www.johanbonde.blogg.se (Dock är inte sådär jättebra uppdaterad)

Så, nu hoppas jag att ni inte är blyga!
 
Taggad!?

Snart dags!

Ska bli asgrymt, var det i Norrköping du bodde?

Oj.. måste boka tåg hem kom jag på. Hm.

Jepp, bor i Norrköping.

Nu är jag precis på väg hem från Jönköping. Vi var indelade i lite mindre grupper och efter att man haft gruppintervjun kunde man gå. Så om du inte bokat tåget hem än, kolla upp vilken grupp du är i först eller boka en sista minuten hem på plats sen. Kan bli lång väntan annars om du skulle vara i nån av de första grupperna. Vilket du förmodligen är eftersom du är högt upp på listan (bokstavsordning).

Alla var i alla fall jättefina och det var kul att träffa andra fotointresserade. Kommer bli en bra klass för de som tar sig in :)

Blir en nervös tid nu att gå och vänta på svar.
 
Lycka till idag alla som ska dit!


Så, då har vi andra också varit där. Riktigt kul dag och många roliga människor fick man kontakt med. Hade varit asgrymt att träffa alla som var där i går också.


Men nu är det bara att avvakta beskedet så får vi se vilka man får som kollegor då!
 
Så, då har vi andra också varit där. Riktigt kul dag och många roliga människor fick man kontakt med. Hade varit asgrymt att träffa alla som var där i går också.


Men nu är det bara att avvakta beskedet så får vi se vilka man får som kollegor då!


Hehe det är rätt inställning!! :)
36 kallade till antagningsdagarna och ca 17 platser sa de till oss. Så många kommer få tråkiga besked tyvärr :/ Jag hoppas att jag slipper bli en av dem :)
 
Hehe det är rätt inställning!! :)
36 kallade till antagningsdagarna och ca 17 platser sa de till oss. Så många kommer få tråkiga besked tyvärr :/ Jag hoppas att jag slipper bli en av dem :)

Blir det tråkigt besked har jag i alla fall fått 4 nya Followers på Instagram hehe : )


Har du Instagram?
 
ANNONS