Annons

Bra butik i San Francisco??

Produkter
(logga in för att koppla)

ByHabit

Aktiv medlem
Hej!

Någon som känner till en bra fotobutik i San Francisco, eller i the Bay area? Gärna en som säljer Zeiss-optik...
 
Bästa stället i San Francisco är nog att du besöker Samy´s Camera. Har varit där själv och det är ett mecka för fotovänner. Fem våningar stort hus med verkligen ALLT !

Läs mer här

http://www.samys.com/

Lycka till

//H
 
Rackarns ja du har helt rätt Pia. Man skall inte skriva inlägg när man är trött efter en lång dag på jobbet... Jag vet inte vad jag tänkte på. Calumet besökte jag själv men det ligger som du själv skrev helt riktigt i frågeställarens stad SF :)

Bra om man läser och tänker innan man skriver...

//H
 
Keeble & Shuchat är välsorterade och har mycket prylar framme. Min erfarenhet är att om är en affär som fokuserar mera på kunskap och rådgivning än dom lägsta priserna.
Helt klart värt ett besök om du är i närheten. Det finns två butiker, dom ligger lite snett imot varandra på samma gata.

Inte så långt därifrån, med bil, ligger www.bearimages.com/
Det er en lite butik inriktad på proffs. Kolla gärna via mail ([email protected]) innan om det är något speciellt du söker.

MvH
Göran R
 
Tack för tipsen!

Då ska jag försöka ha vägarna förbi Keeble & Shuchat, de verkar ju vara bäst i området.

Tack igen!
 
ANNONS