Annons

Worldwide Photo Walk den 11 oktober 2014

Produkter
(logga in för att koppla)
Det där ser ut att bli en rätt rask promenad. Jag förmodar att "EXERCISPLAN" är rätt bokstavligt menat ;-)
 
Det här är absolut inte menat som kritik eller så, mer nyfikenhet, men varför skulle någon vilja gå i typ fotograf-mobb genom stan och skrämma bort allt och alla? För det lär väl inte bli så lätt att fotografera i en klunga med 20-30 bildhungriga fotografer, eller hur många det nu blir? Låter mer som ett PR-stunt från Kelbys sida...

Det är ju roligt att träffa andra fotografer och så men enligt min mening fotograferar man bäst på egen hand.

Lycka till och hoppas ni får en trevlig promenad tillsammans!
 
Det här är absolut inte menat som kritik eller så, mer nyfikenhet, men varför skulle någon vilja gå i typ fotograf-mobb genom stan och skrämma bort allt och alla? För det lär väl inte bli så lätt att fotografera i en klunga med 20-30 bildhungriga fotografer, eller hur många det nu blir? Låter mer som ett PR-stunt från Kelbys sida...

Det är ju roligt att träffa andra fotografer och så men enligt min mening fotograferar man bäst på egen hand.

Lycka till och hoppas ni får en trevlig promenad tillsammans!

Tack, jag hoppas också att det blir trevligt. Det är sjunde året i rad som Kelby arrangerar en sån här PR-omenad. Man behöver naturligtvis bara gå med om man tycker att det passar ens egen personlighet, annars ska man låta bli. Det är det som är så bra, att det är helt frivilligt.

Varje rolig fotografering brukar även innehålla utmaningar. Att gå i en större grupp med fotografer innebär att man måste anpassa sig efter rådande situation. Det kanske blir enkelt, eller så blir det svårt. De som väljer att gå med i någon av promenaderna kommer förhoppningsvis att utmana sig själva genom att försöka ta bra bilder i alla fall.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.