Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ryttaren har du ju hittat ! Så du är en bra bit på väg. Nu återstår ju bara 1/3 (eller 2/3) av vägen. Nästa gång visar jag lite mer av bilden.
 
Då kanske vi ska längre söderut, till trakterna där Peer Gynt rörde sig. Peer Gynt-hyttan i Rondane har jag varit till, men den ser inte ut så och Peer Gynt-vägen har jag åkt för massor av år sedan. Vinstra ligger väl där i trakterna, så det drar jag till med.
 
Vinsta är så nära, att jag nästan ger dig godkänt.

Men eftersom du nu är på rätt väg så tänkte jag att någon skulle identifiera byggnaden där resepsjonen finns.
 
Byggnaden ligger vid Peer Gynt-veien, så du har passerat den efter ungefär 1/3 eller 2/3 av vägen beroende på var du startade.

Kom med en gissning! Någon annan kan ju lägga ut en ny bild för det.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.