Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ännu inget rätt svar. Städer i närheten är nämda och det är ett stridsvagnshinder som står uppställda som en relik från andra världskrigets beredskapstid.
 
Dåså, lätt att blanda ihop de skånska metropolerna. Det här är inte Skåne, men väl en vy från huvudgatan i den lilla kommunen...
 

Bilagor

  • guess9113.jpg
    guess9113.jpg
    30.6 KB · Visningar: 109
He, he du har full koll på var i geografin jag har rört mig på sistone, men den här bilden är inte helt nytagen. Eller så är den det. Vaxholm är fel.
 
Nu är det vilda gissningar.

Ledtråd: Folk vallfärdar till den lokala fotbollsstadion när hemmalaget spelar...
 
Attans då, var ledtråden sååå uppenbar. Du har helt rätt, Degerfors är rätt svar. Tråden är din.
 
Nja, det fanns ju alternativ. Jag var även inne på Borlänge (Brage) men chansade på Degerfors. Lite tur..

Jag provar denna
 

Bilagor

  • platsen.jpg
    platsen.jpg
    79 KB · Visningar: 95
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.