Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Japp, lite fantasilöst av mig jag vet......har ju haft det innan ha ha
men det var som fanns att tillgå just nu.

Platsen är Marmorbron och en bit av Christiansborg.


Mvh.
 
Tror att det är kyrkan vid Rök, den där runstenen, alltså. En kyrka jag själv haft inne på gissning i den här tråden...
 
Jo, det finns många sådana här.
Ledtråd: Om en dalmas åker till Stockholm kan han passera denna. Inte Tanum alltså.
 
Har lite svårt att skilja på Simtuna och Frösthults kyrka, så man får ta den gemensamma nämnaren. ;)

Ny bild:
 

Bilagor

  • 050710 002.jpg
    050710 002.jpg
    74.7 KB · Visningar: 94
Ojdå, var det rätt. Förra gången visste jag, nu gissade jag. Få se om jag hittar någon bild nu i kväll, annars i morgon.
 
Ja, det har inte kommit en enda gissning; blev det för svårt eller somnade tråden bara?
En kyrka syns på bilden, och bruksmiljö är det. En gissning någon?
 
janolof skrev:
Ja, det har inte kommit en enda gissning; blev det för svårt eller somnade tråden bara?
En kyrka syns på bilden, och bruksmiljö är det. En gissning någon?

Har ju inte vågat gissa förut eftersom jag inte haft någon bild tillgänglig, om jag nu skulle gissa rätt. Har knappt varit hemma heller så jag haft möjlighet att följa upp eventuella svar. Men nu så...

Att det är bruksmiljö är rätt tydligt, och mina tankar gick ganska snabbt till Löfstabruk (Leufsta Bruk) i Uppland.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.