Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Verkstad för Nikon

Produkter
(logga in för att koppla)

papilllon

Ny medlem
Var lämnar man Nikonlinser för rengörning/renovering nu för tiden? Har ett gammalt 180/2.8 som jag tycker om men vars fokusgängor behöver rengöras.
Jag bor i Västerås, så Mälardalen med omnejd är intressant.
 
Var lämnar man Nikonlinser för rengörning/renovering nu för tiden? Har ett gammalt 180/2.8 som jag tycker om men vars fokusgängor behöver rengöras.
Jag bor i Västerås, så Mälardalen med omnejd är intressant.
Gäller det mekanik och inte så mycket elektronik eller allt för modern utrustning kan det vara värt att kolla Analoga Kameror. Han är mycket bra, har servat två objektiv åt mig.
 
Håller med Calle, Jonas på Analoga Kameror gör väldigt bra jobb. Jag har också anlitat honom några gånger. Har bara gott att säga. Och så är han himla trevlig att göra med.
 
Jag slängde iväg ett mail men det verkar som att de har semesterstängt just nu. Det spelar ingen roll, jag har inte bråttom. Tack för bra info!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.