Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vart finns Af 50/1,8D hemma?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har letat efter Nikon Objektiv Af 50/1,8D på alla de vanliga svenska webshopparna jag känner till.

Vet någon vart det finns hemma för omgående leverans? Gärna i Sverige.

Tack på förhand.
/Matts
 
Hej Matts

Har lite trassel med min gamla e-postadress, men har uppdaterat profilen nu.

Priser har jag inte superkoll på men kanske 800 för objektivet och en hundring till så får du med motljusskydd och uv-filter.

Går bra att maila på jenkan snabel-a fjomp.com
 
Tack alla för hjälpen. Jag hittade ett begangnat som jag är supernöjd med. Men är det inte konstigta att det ska vara så svårt att få tag på objektiv!
 
förstår inte riktigt denna diskution, detta är ett av de vanligaste objektiven som finns i alla fotoaffärer vilken dag som helst?
 
theharis skrev:
förstår inte riktigt denna diskution, detta är ett av de vanligaste objektiven som finns i alla fotoaffärer vilken dag som helst?

Ja men det är Nikon "vi har ej saker i lager och har du tur kan du kanske få det du beställt inom ett halvår".

/Patric, som tycker det är pinsamt att det knappt finns en enda affär som säljer batterier till D200an.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.