Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Var kan man köpa portfolio billigt?

Produkter
(logga in för att koppla)

LizzieM

Aktiv medlem
Jag söker en portfolio till mina bilder, som passar både små och stora format. När jag googlar hittar jag bara "online" portfolios, men det jag menar är en riktig pärm som jag kan bära med mig.

Har hittat på en sida, men där kostade den över 1000:-
Finns det billigare varianter någonstans?
 
det finns bla portfolior på scandinavian photo i A4(prat) storlek för runt 500kr. Du kan även slå en signal till hegethorn dom har oxå hemma. deras nummer är 0380-10928
 
Bor du i Gbg finns butiken Inex. (Konstnärsmateriel) Jag har köpt min portfolio från dem. 30 x 40 med plastfickor. "Pärmen" låg runt 250.- och plastfickorna ca 5.-/st
 
Fick ett utskick från pap accessories, de hade en snygg en men den var i läder och då lite dyrare... matton butiken har annars.
 
Billigt ca 129 kronor?

Haha, jag hittade faktiskt ett portfolio på bokia för ynka 129 kronor. A3 och pärm i hård svart plast. Det roliga är att det står top model på framsidan i silver, det är en serie barnprodukter för små flickor som vill leka modell. Men är man bara tillräckligt kreativ går det alltid att plasta in framsidan så att märket försvinner :)

Billigt och bra :)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.