Annons

Var beställa canvastavlor?

Produkter
(logga in för att koppla)

andreassofus

Aktiv medlem
Var beställer ni era canvastavlor?
Söker bra kvalitet och bästa möjliga pris.

Vanliga utskrifter kör jag hos crimson. Men som är svindyra på canvas bland annat.

Tipsa gärna om bra ställen som håller bra kvalitet fast till lägre priser

/andreas

Jag har använt Bestcanvas från Tyskland, gillade inte resultatet, "canvas" som ganska mycket liknar blank plastduk, dessutom blev färgerna överdrivna.
http://www.canvaspicasso.se/ har jag däremot bra erfarenhet av, snygg matt duk i 100-bomull, snabb leverans och hyfsade priser.

Jag har använt Bestcanvas från Tyskland, gillade inte resultatet, "canvas" som ganska mycket liknar blank plastduk, dessutom blev färgerna överdrivna.
http://www.canvaspicasso.se/ har jag däremot bra erfarenhet av, snygg matt duk i 100-bomull, snabb leverans och hyfsade priser.

enligt programmets plus test av canvastavlor 2015 så är picasso den stora förloraren.
bäst är faktiskt bestcanvas när det kommer till dom flesta av punkterna. dom är överlägset billigast också.

har dock hört negativt om bestcanvas men också otroligt mycket positivt.
Svårt att veta. Jag kommer beställa hos bestcanvas. blir jag inte nöjd vet jag ju det till nästa gång :)

inte helt nöjd

enligt programmets plus test av canvastavlor 2015 så är picasso den stora förloraren.
bäst är faktiskt bestcanvas när det kommer till dom flesta av punkterna. dom är överlägset billigast också.

har dock hört negativt om bestcanvas men också otroligt mycket positivt.
Svårt att veta. Jag kommer beställa hos bestcanvas. blir jag inte nöjd vet jag ju det till nästa gång :)

Beställde en stor canvas därifrån, repig när jag fick den, fick en ny utan problem, inte helt felfri den heller, ganska blank och plastig, ingen direkt betraktningsvinkel i lite dagsljus från fönstret, då blir den helt vit typ...
men... billigt var det.

beställde nyss därifrån. ska bli en julklapp till farsan. 60x40cm med 4cm kilram. + upphängningsgrejer.

frakten var dyrare än tavlan men gick på totalt 293kr med en rabattkod som jag lyckades hitta fram på nätet.
utan kod skulle det blir ca 50 spänn dyrare. inte massor men det gjorde lite i alla fall :)

Beställde mina första canvastavlor nu tidigare i höstas. Ville få upp mina alster på väggen istället för att bara ha dem online. Fick se ett erbjudande från bestcanvas och slog till för att det var så billigt. Hade inga större förhoppningar utan tänkte att man får väl vad man betalar för, dvs nåt billigt skräp.

Blev överraskad och har nu beställt ett helt gäng tavlor därifrån. Kvalitén på canvasen kan jag inte bedöma då jag inte har erfarenhet av andra leverantörer men jag är nöjd i alla fall.....

Läste alldeles nyss i en fb-grupp en som precis köpt 2st canvas från dom. Var nöjd. Frågade ifall de är blanka då det ser ut så på bilden och ja de är blanka fick jag svaret. Nåt att kanske tänka på. Själv ogillar jag blankt på canvas. Det ska enligt mig vara matt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar