Annons

Vad tycker ni om dessa två 'oväder' bilder?

Produkter
(logga in för att koppla)

MrColon

Aktiv medlem
Hej!

Jag är ny på forumet, så om denna tråd inte får vara här så ber jag hemskt mycket om ursäkt.

Kameran jag använde för dessa två bilder var en Sony DSC-W1.
Den har jag använt under hela min 'karriär' som amatörfotograf, har inte hållt på SERIÖST så länge och jag lär mig massor fortfarande.

Sidnot till bilderna: Jag har knäppt mycket, mycket bättre bilder som jag kan visa någon annan gång, men dessa två är lite speciell och jag själv tycker dom är... rätt fräck, men vill gärna ha respons ifrån andra!

http://img441.imageshack.us/img441/6716/ovderot9.jpg

http://img160.imageshack.us/img160/6640/ovderbl0.jpg

Tjenare, du det är meningen att man skall lägga upp bilderna i sin profil och den vägen få kommentarer på bilderna...

lägg upp en bild där så skall jag kommentera, forumen använder man till annat än att få bildkommentarer.

Mvh

/Lasse

Eller för stt slippa dividerande om detaljer

kan sägas om MArten om hermelin, vessla eller ja marten används lite olika lokalt och mest korrekt är väl mård. Men säger man Marten, så är det en pigg liten rackare man menar :)

Ja och den har nu mer substans än tre trådar tillsammans om man ska välja Canon,,Nikon eller någon annan

Glada barn och hermeliner i all ära, men Alfons betyder "hallick" på danska... hmm.. Sånt kan vara bra att veta om man åker till Danmark.. så man inte försätter sig i jobbiga situationer menar jag...

Nikon går bara inte att ha när de finns canon,

De är som att gifta sig med en tjej utan att ha provkört först,

Eller att köpa nikon när de finns canon

eller att välja bort canon när de finns nikon ,

Typ som att köpa en liten bil när de finns mindre ,

Skybolt skrev:
Nikon går bara inte att ha när de finns canon,

De är som att gifta sig med en tjej utan att ha provkört först,

Eller att köpa nikon när de finns canon

eller att välja bort canon när de finns nikon ,

Typ som att köpa en liten bil när de finns mindre ,

Jag hörde en kompis som hade hört av en kompis att de som kör med Nikon har eller kan ha en tveksam sexuell läggning faktiskt. Fast det är ju bara vad jag har hört alltså...

Kopplingen är ju uppenbar; Canon låter ju nästan som kanon, och vilka är det som oftast avfyrar sådana? Jo, tuffa machokillar med skitiga kängor och tinnitus..

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar