Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad kan jag få för denna grejjer?

Produkter
(logga in för att koppla)

Ergonly

Medlem
Ok, tänkte bara höra för skoj skull, Jag har köpt dessa av en god vän för väldigt billigt.


Det är en Olympus Om-4, helt fungerande

* Ett olympus Zuiko 36-70mm
* Ett Tokima 85-210mm
* Olympus T-10 ringflash. längst ut på objektivet sitter en cirkel-formad blixt, kan ta väldigt nära på saker, tex ögon på små guppiefiskar.

* En olympus T-32 blixt, (till OM-2 väldigt bra)
* Trådavlösare (tror det heter så) 2st..
* En motor tilil avtryckaren, sekvens-tagning, även det olympus,
* två väskor, ett stativ...
* Handtag under kamera för mer stabila foton.


Lite smågrejjer till..
Allt fungerar felfritt och kanonbra.

Vad tror ni?
(Fixar bild snart)
 
Jag skulle gissa på mellan 2000 och 2500kr. Släng ut en anonns på Tradera.com. Man brukar få bra betalt för fotogrejor där.

MVH Uffe
 
Jag missförstod dig. Jag trodde du skulle sälja.

Vad fick du ge för prylarna?

Jag hade en OM4 innan. Suverän kamera. Tyvärr tappade jag den i marken med ett 300mm objektiv på så det blev bara skrot kvar.

//Uffe
 
Hej

Nej sälja är inte i "fokus" än...
Jag gav 1000:- för allt. Han ville mest bli av med det. Varför förstår jag inte.
Synd med din kamera, jag har inte gjort så mkt än men det jag har fått erfara har bara varit positivt.
 
Behåll kameran, om4:an är en mycket trevlig och kompetent kamera, jag hade en själv på 80-talet. Suveräna ljusmätningsmöjligheter och bra optik.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.