vad roligt med så många svar. Ber om ursäkt för att jag inte varit så aktiv själv.
verkar va några som använder militärkläder och dom är säkert bra men inte riktigt vad jag är ute efter, har varit runt lite i affärer nu och kollat och tycker att fjällräven har mycket som verkar bra och framför allt snyggt.
jag gillar när det är lite tunnare och inte sånt där stelt tjockt obekvämt tyg. dock så kostar ju fjällräven väldigt mycket.
pinewood har ju också mycket friluftskläder, dessutom mycket billigare än fjällräven, vet dock inte alls hur kvaliteten är.
ser också att många använder kängor.. Jag var och köpte mig ett par skor idag. Viking quarter GTX som är en låg vandring/hikingsko med gore-tex
i sommar ska jag fota vid västkusten som tex kullaberg och hovs hallar som är klippigt och han i butiken sa att det var bättre med låga skor då, man blir inte lika rörlig i kängor. Sen ska jag inte gå hur långt som helst heller så jag hoppas jag gjorde rätt val
har provgått dom idag i skog och mark och dom kändes bra, vattentäta också då jag trampade ner mig
ska kika mer på vad för byxor och tröja/jacka jag ska ha.