FredrikArvidsson
Avslutat medlemskap
Nu är det vinter och det är mörkt. Svårt att se hur saker ser ut. Men, vissa fasader i Stockholms innerstad har en vacker fasadbelysning och de kanske även är (jul)pyntade på ett fräckt och roligt sätt. Sånt livar upp i mörkret och kan även göra sig bra på bild. Jag tänkte att vi i denna tråd skulle visa upp bilder på sådana husfasader.
Jag börjar med en bild på fastigheten på Skeppsbron 18 (som bland annat inrymmer huvudkontoren för Tele2, MTG, Invik och Kinnevik.) Tyvärr blev taket kapat på bilden. Men, de har ju en ganska fyndig jul-/vinterbelysning på fasaden - eller hur!
Skriv gärna på vilken gata och gatunummer huset står på. Så att man hittar dit om man blir inspirerad och sjäv vill avbilda det.
Jag börjar med en bild på fastigheten på Skeppsbron 18 (som bland annat inrymmer huvudkontoren för Tele2, MTG, Invik och Kinnevik.) Tyvärr blev taket kapat på bilden. Men, de har ju en ganska fyndig jul-/vinterbelysning på fasaden - eller hur!
Skriv gärna på vilken gata och gatunummer huset står på. Så att man hittar dit om man blir inspirerad och sjäv vill avbilda det.
Bilagor
Senast ändrad: