Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Värt att uppgradera? (Dimage 7)

Produkter
(logga in för att koppla)

muster

Aktiv medlem
Har någon köpt uppgraderingen till Dimage 7 som bl.a ska ge snabbare AF och lite andra funktioner. Är det värt pengarna (680 kr)? Vad blev bättre, vad blev sämre?
 
ang.uppgradering till 7i

Det är tydligen ingen som har köpt uppgraderingen muster! Men jag funderar på att göra det, för att om man säljer 7an för att "byta upp"sig till 7i, så gör man ju rena brakförlusten. Det rör sig ju dock bara om några få förändringar!
 
Jag funderar också på att köpa den. Bara en snabbare Autofocus skulle vara värt 600 spänn. Men om en vecka åker jag till Prag för att fota lite och jag vågar inte installera nån uppgradering innan utifall det skulle gå åt skogen.
 
Jag håller med dig Stefan, angående AF-en, den är ju verkligen slö på 7an. Så kan man snabba upp den genom en uppgradering, så är det värt priset.
Ha det så bra i Prag och ta många fina bilder!
Mvh/Sven.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.