Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Unik chans på Blocket!

Produkter
(logga in för att koppla)
Det är inte dubbla batterigrepp... det är specialvarianten av 1Ds som även passar vänsterhänta..! :-D
 
Kan ju vara så att säljaren hade bråttom när han satte ut annonsen, och bara tvärt googlade en bild utan att titta närmare på den. :)
 
Ja jäklar där ser man, Missade det helt, Hade lite bråttom då jag slängde upp annonsen. Sorry. Ska ändra.

Gällande Österåker jo jo? Förstår inte riktigt vad du menar? Är det något fel på Österåker?

Och för den som undrar ja jag kan Photoshop men det är INTE jag som mixat med bilden,
 
Ja jäklar där ser man, Missade det helt, Hade lite bråttom då jag slängde upp annonsen. Sorry. Ska ändra.

Gällande Österåker jo jo? Förstår inte riktigt vad du menar? Är det något fel på Österåker?

Och för den som undrar ja jag kan Photoshop men det är INTE jag som mixat med bilden,

Alla kan göra misstag, jag tycker att det var roligt :)
 
Tur det finns människor som kontrollerar allt och ställer allt till rätta...
 
Senast redigerad av en moderator:
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.