Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tyngsta Nikonväskan på Fotosidan?

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Teodorian

Aktiv medlem
Puh - den här kameraväskan väger tungt och dyrt!
[länk borttagen]
 
Senast redigerad av en moderator:
Så många bra å grymma gluggar å tar inte bättre bilder än så? :p


OBSERVERA MIN SMILEY I SLUTET AV MENINGEN!
 
En rätt ordentlig utrustning. Vet att herr Frödeberg nyligen poängterade att hans firma går rätt bra som ursäkt för inköp av diverse dyra objektiv. Verkar som att det går rätt hyggligt för herr Seiko också. 2 st D3X, jag är inte ett dugg avundsjuk.
 
Jobbar man som fotograf på Kolmården, så har man nog nytta av en dylik utrustning och betalar den förmodligen inte själv.

Jag tycker mig ana en viss avundsjuka i inläggen här ;)

/afe (som gärna skulle ha samma prylar trots att han inte skulle kunna utnyttja dem).
 
För att man inte köper dem själv? Antingen köps de in av Kolmården eller så är det sponsring från Nikon, gissar jag.

Jo, jag förstår att det kanske inte är betalt ur egen ficka men vad jag inte förstår är hans påstående - i tråden som länkas till ovan - att han inte använder prylarna.

Varför skulle Kolmården betala så dyra grejor om de inte behövs? Så dålig koll kan de väl inte ha? Och med all respekt, att fota i Kolmården är ju knappas det samma som att åka till Sydpolen eller Kina, skulle något paja är det väl bara att beställa nya prylar och komma tillbaka nästa vecka.

Om det är Nikon som sponsrar så tungt blir jag än mer förvånad, jag trodde faktiskt inte de var så generösa.

Nåväl, egentligen ogillar jag att diskutera någon annans innehav på det här viset. Var och en får ju ha sina prylar utan att behöva motivera det för mig eller någon annan.
 
vem har tyngsta egot då?
Jag tycker nog det är lite väl exhibitionistiskt att lista en stor kamerautrustning på Internet, varför publicerar man en lång pryllista på Fotosidan överhuvudtaget? Jag tycker det räcker med typ "Canon" eller "Nikon", om det nu överhuvudtaget är intressant.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.