Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tamronobjektiv

Produkter
(logga in för att koppla)

Axel500D

Aktiv medlem
Tjenare!
Jag funderar på att köpa ett Tamron 18-270mm 1:3.5-6.3 objektiv vad tycker ni om detta? Jag är en realtivt nybörjar fotograf som letar efter ett alltiallo objektiv om ni förstår mig rätt :)
Hälsningar Axel

Glöm

Tjenare!
Jag funderar på att köpa ett Tamron 18-270mm 1:3.5-6.3 objektiv vad tycker ni om detta? Jag är en realtivt nybörjar fotograf som letar efter ett alltiallo objektiv om ni förstår mig rätt :)
Hälsningar Axel

Glöm det eller köp. Du kommer att köpa nytt efter något år och det kommer att för alltid ligga på hyllan (ingen vill köpa det begagnat)

Vad vill du plåta? Vilken typ av fotosituationer tror du att du alltid respektive ibland kommer att hamna i? Vilken typ av motiv? Inne, ute, dag, natt, människor, grupp & partybilder, porträtt, naturlandskap, sport, fjärilar, fåglar?

Vad vill du plåta? Vilken typ av fotosituationer tror du att du alltid respektive ibland kommer att hamna i? Vilken typ av motiv? Inne, ute, dag, natt, människor, grupp & partybilder, porträtt, naturlandskap, sport, fjärilar, fåglar?

Jag tänkte mig mest naturfotografering och och fåglar samt små djur :)

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto