Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Tamron 28-200
- Trådstartare Baidof
- Start datum
smurf
Aktiv medlem
Hej du kan titta på Cyber Photo där kan du läsa lite om tamron objektiv http://www.cyberphoto.se
hoppas att de hjälper dig..
hoppas att de hjälper dig..
Mats J
Medlem
Tamron 28-200XR
Hejsan,jag har ägt alla 3 versionerna av tamrons 28-200 objektiv.
Då jag vandrar en del i fjällen samt vistas mkt. i naturen och fiskar mm.och inte foto kommer i absolut första hand så tycker jag att det är ett mkt.bra objektiv,då man lätt & snabbt kan fånga speciella händelser,djur mm,använder uteslutande dia med ett bra resultat.
Det kanske inte går att jämföra med fasta samt vissa orginal zoomar men det matchar mkt.väl alla standard zoomar som brukar följa med kamerorna i paketen typ 28-80 & 80-200.
Ta en titt på nya XR objektivet,lika litet som vissa 28-80 och 28-105 och lätt är det också köpte ett själv för ett par månader sen och är mkt.nöjd.
Mvh Mats J
Hejsan,jag har ägt alla 3 versionerna av tamrons 28-200 objektiv.
Då jag vandrar en del i fjällen samt vistas mkt. i naturen och fiskar mm.och inte foto kommer i absolut första hand så tycker jag att det är ett mkt.bra objektiv,då man lätt & snabbt kan fånga speciella händelser,djur mm,använder uteslutande dia med ett bra resultat.
Det kanske inte går att jämföra med fasta samt vissa orginal zoomar men det matchar mkt.väl alla standard zoomar som brukar följa med kamerorna i paketen typ 28-80 & 80-200.
Ta en titt på nya XR objektivet,lika litet som vissa 28-80 och 28-105 och lätt är det också köpte ett själv för ett par månader sen och är mkt.nöjd.
Mvh Mats J