Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Snöstormen 22-23 December.

Produkter
(logga in för att koppla)

Linmajon

Aktiv medlem
Blir det nån snöstorm tror ni?
Jag tycker alla imorgon (Onsdag), greppar kameran och ser till att fånga en grym snökaosbild.
Må bäste fotograf vinna. Ära och berömmelse står på spel...
 
Linmajon skrev:
Blir det nån snöstorm tror ni?
Jag tycker alla imorgon (Onsdag), greppar kameran och ser till att fånga en grym snökaosbild.
Må bäste fotograf vinna. Ära och berömmelse står på spel...

Ja, vad var det han sa, den legendariske fotografen som tyckte att man skulle gå riktigt nära...
 
If your pictures aren't good enough, you're not close enough

sant på många sätt.
Vet inte om jag ska plåta nån snöstorm...det brukar aldrig ta sig här inne i stan tyvärr
 
Robert Capa var det. "If your pictures aren’t good enough, you’re not close enough".

Tankvärt vid fotografering. =)
 
Jag ska ut på vägarna jag med imorgon. Så lite kort genom fönsterrutan ska det nog kunna bli =). Sträckan Norrköping - Stockholm blir det för mig. Så det är väl inte så långt iof.
 
Linmajon skrev:
Blir det nån snöstorm tror ni?
Jag tycker alla imorgon (Onsdag), greppar kameran och ser till att fånga en grym snökaosbild.
Må bäste fotograf vinna. Ära och berömmelse står på spel...

Helt lysande! Det gäller att bli av med motivtorkan och då är ju det här ett perfekt tillfälle!
Må det blåsa och snöa rejält! Jag är med!
/Göran
 
Känns som en utmaning som inte uppskattas av mina förfrusna fingrar, men resten av mig är med! Får se vad det blir... :)
 
En tanke bara: Skulle det gå att använda ett undervattenshus i storm? Då är det i alla fall ingen risk för läckor...

/A\
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.