Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sluta med menlösa recensioner, tack.

Produkter
(logga in för att koppla)

nifo

Avslutat medlemskap
Hej!

Ser allt oftare recensioner på produkter som folk ej ens verkar ha använt, eller precis fått i handen. En sådan recension på ex. en kamera ger nada för mig som är nyfiken på hur kameran är. Stilla er, snälla - man måste inte skriva något, eller vara först med "recension" på en ny produkt. Bättre att vänta och komma med en någorlunda vettig, flerradig recension.

- Verkar bra
- Ser snygg ut på de bilder jag sett osv (bara påhittade exempel).

Totalt menlöst. Tack för ordet! Kanske är jag grinig...men jo, jag stör mig... =P

Mvh
Fredrik
 
Hej!

Ser allt oftare recensioner på produkter som folk ej ens verkar ha använt, eller precis fått i handen. En sådan recension på ex. en kamera ger nada för mig som är nyfiken på hur kameran är. Stilla er, snälla - man måste inte skriva något, eller vara först med "recension" på en ny produkt. Bättre att vänta och komma med en någorlunda vettig, flerradig recension.

- Verkar bra
- Ser snygg ut på de bilder jag sett osv (bara påhittade exempel).

Totalt menlöst. Tack för ordet! Kanske är jag grinig...men jo, jag stör mig... =P

Mvh
Fredrik

Jag håller med. Framförallt förstår jag inte poängen med att lägga tid på att skriva tramset. Är väl knappast någon annan som är behjälpt av att få några kommentarer kring hur det kändes att packa upp objektivet ur kartongen för en kvart sen?

Samtidigt är det väl svårt att göra nåt åt. Man kanske kan uppmana lite extra till eftertanke i formuläret innan man skriver något?
 
Jag håller med. Framförallt förstår jag inte poängen med att lägga tid på att skriva tramset.
Och jag förstår inte poängen med att lägga tid på att skapa en tråd och kommentera fenomenet... ;-P

Allvarligt talat -- om nån har skrivit en recension som man inte får ut något av är det väl bara att glömma den och gå vidare?
 
Och jag förstår inte poängen med att lägga tid på att skapa en tråd och kommentera fenomenet... ;-P

Allvarligt talat -- om nån har skrivit en recension som man inte får ut något av är det väl bara att glömma den och gå vidare?

Jo, så är det väl såklart. Men man måste väl få sitta och vara lite sur såhär på tisdagkvällen? Det är ju skitlångt kvar till fredag!
 
Håller helt med er, för att inte tala om alla de som ger "kundservice" full pott, innan man ens behövt använda den... En recension borde ju göras efter att man använt & testat gluggen ordentligt...
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.