Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Söker bra/snygga båtbilder!

Produkter
(logga in för att koppla)

Jocce

Aktiv medlem
Är så att denna sommar troligen kommer bli den sista med Vår Motorbåt (Formula 242SS Daycruiser) som vi haft i 20 år nu! (Till förmån för en ny båt)

Båten är grymt snygg och förstår egentligen inte varför jag inte tagit mig tid att plåta den bättre, men dags nu i sommar!

Så söker lite bra/snygga båtbilder för inspiration!
Allt från att båten ligger i en vik och ser snygg ut till att den åker och hoppar i vågor, till "Katalogbilder" med modeller på båten söker så man kan få inspiration och försöka få ihop nått vettigt under sommaren!

/Jocce

eos30 skrev:
Nicolas Claris!
Världens bäste (?) båtfotograf, mest segelbåtar och yachts, men även en del "vanliga" motorbåtar.

En del bilder är bra, men resten ser ut att vara tagna av kreti och preti med en ixus. Jag har sett en resekatalog från ett företag som hyr ut segelbåtar i medelhavet. Dessa bilder fick mig att vilja boka en resa direkt. Bilderna ska sälja!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar