Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Rimligt begagnatpris på Olympus E-3 hus?

Produkter
(logga in för att koppla)

ljn3

Aktiv medlem
Har ni några råd om ett rimligt pris på ett begagnat E-3 med runt 20000 exponeringar och minst ett par ägare? Jag är också medveten om att 4/3 i stort sett är iskalllt idag och det är tveksamt vad som händer med FourThirds. Olympus verkar lägga sitt sista krut på MicroFourThirds.

Har idag en E-620 och ett par hyggliga Zuiko ED modeller.

/Lennart

Tack för svar, tycker 5000.- låter lite för högt? Som proffskamera är i byggkvaliten super men upplösning/sensor och display inte i toppklass. Däremot så uppfattar jag sökaren som mer ljuskänslig än på min E-620.

/Lennart

Tack för svar, tycker 5000.- låter lite för högt? Som proffskamera är i byggkvaliten super men upplösning/sensor och display inte i toppklass. Däremot så uppfattar jag sökaren som mer ljuskänslig än på min E-620.

/Lennart

ge honom ett bud, så ser du om det går att komma lägre. Grejerna är ju såpass värda som nån vill ge för dom.

Jag har en E-3 i fint skick som jag inte behöver längre. Den får gärna ett nytt hem, om någon är intresserad. Så mycket som 5000 kr är det inte fråga om.

Intresserad, maila mig lite mer info om ålder, ursprung-antal ägare, exponeringar, skick, batterigrepp, batterier, minneskort, originalkartong mm. och sist lägsta pris du kan acceptera...

Mvh, Lennart [email protected]

Har ni några råd om ett rimligt pris på ett begagnat E-3 med runt 20000 exponeringar och minst ett par ägare? Jag är också medveten om att 4/3 i stort sett är iskalllt idag och det är tveksamt vad som händer med FourThirds. Olympus verkar lägga sitt sista krut på MicroFourThirds.

Har idag en E-620 och ett par hyggliga Zuiko ED modeller.

/Lennart

Har en en E-3 inköpt ny på Hawaii årsskiftet 2010-11. Har endast gått 800 exponeringar! Inte en skåma - absolut nyskick! Originalemballage finns också kvar. Vill ha 7000kr för den.
mvh
Kjell

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar