Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Reportageutbildning på fotoakademin

Produkter
(logga in för att koppla)

TVS

Aktiv medlem
Är det någon av er som har erfarenhet av Fotoakademins fotoutbildningar? I sommar har de en utbildning som heter 'det klassiska reportaget' som jag är väldigt nyfiken på, de skriver bland annat:

"Denna kurs kommer att ge dig inblick och en känsla för det klassiska reportaget. Du kommer under kursen själv att få genomföra ett reportage som du blir tilldelad av oss."

Låter faktiskt kul. Jag är ju lite av en glad amatör och har väl aldrig egentligen fått någon utbildning på den här nivån (det är dags), så det är ganska lockande då det visst är i samarbete med en fotograf vid namn Hans Jonsson från bl.a. Sydsvenskan som jag tycker är bra på reportagefoto.

De har en väldigt proffsigt gjord sida och ger ett seriöst intryck, men har någon av er erfarenhet av dem? Jag hör gärna lite andra intryck innan jag klickar på "köp" :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar