Annons

Recensioner

Produkter
(logga in för att koppla)

chry

Aktiv medlem
Jag tycker det är läge för lite skärpning vad gäller Fotosidans recensioner. Funktionen är ju helt superb om vi kan använda den som det är tänkt, d v s att ge omdömen om produkter vi har använt en tid och som vi "känner till" bra.

På sistone tycker i alla fall jag att det trillat in lite väl många inlägg av typen..

- "Har nyss köpt, så jag har inte fått nån uppfattning än..."
- "Yipee, Scandinavian har ringt och sagt att min nya kamera ligger här och väntar..."
- "Kom idag, första intrycket av kartongen och menyerna..."

Totalt värdelös information enligt mitt sätt att se det! Och inte alls vad de flesta av oss förväntar oss att läsa när vi klickar fram recensionen i fråga.

Tack för ordet!
 
Kan vara beredd att hålla med dig.

Sedan undrar jag hur man bland annat kan bedömma hållbarhet på en produkt efter att ha ägt den någon timme eller några dagar.

Ja, ja det är iaf en funktion som använd rätt kan vara riktigt bra, men nu är det oftast blaj-blaj, speciellt när det gäller nya upphausade hus och gluggar.

// Daniel
 
Jag har beställt en.......(D700)
Jag har beställt en.......(SB-900)

Jaha, det var ju två jäkligt bra recensioner. Verkligen...
 
chry skrev:
Jag har beställt en.......(D700)
Jag har beställt en.......(SB-900)

Jaha, det var ju två jäkligt bra recensioner. Verkligen...


Haha vilka dåliga recensioner. Tragiskt kan ingen ta på sig och rensa bort sån skit.
 
Håller helt med, de som behöver dela med sig om vad de köpt kan väl dra det på forumet istället.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.