Annons

Prao i Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)

marsbarn

Aktiv medlem
Hej!

Nu till hösten börjar jag nian och kommer troligen ha 2 veckor prao under höstterminen. Strax därefter är det dags att välja linje till gymnasiet och jag vacklar lite ifall jag ska satsa på fotografering.

Vill därför gärna prya med någon fotograf här i Uppsala.


Ja jag är ute i väldigt god tid , men det känns som att det kommer ta tid att hitta en plats.
 
Hej!

Nu till hösten börjar jag nian och kommer troligen ha 2 veckor prao under höstterminen. Strax därefter är det dags att välja linje till gymnasiet och jag vacklar lite ifall jag ska satsa på fotografering.

Vill därför gärna prya med någon fotograf här i Uppsala.


Ja jag är ute i väldigt god tid , men det känns som att det kommer ta tid att hitta en plats.

Hej, vad för slags fotografering är du intresserad av?
 
har precis skaffat min första systemkamera (nikon d80) och jag är ju helt och sållet nybörjare, har inte testat så mycket så det spelar nog egentligen ingen stor roll ;P
 
Nu vet jag att det gäller veckorna 45 & 46.
Dock kommer jag vara ledig måndag v45.

Okej, jag har ju nämligen en liten studio, dock är jag väl inte överhopad med jobb än ;) Jag går själv i skolan och har oxå praktik,så jag är inte där så jättemycket, annars hade det nog varit kul med en praktikant!
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.