Annons

Praktikplats!

Produkter
(logga in för att koppla)

Cassius

Aktiv medlem
Jag heter Robin.
Läser foto andra året på Medialinjen på StureGymnasiet i Halmstad.
Nästa år ska vi ut på praktik, och jag behöver hjälp med att hitta en praktikplats.
Är det någon som vet vart jag ska vända mig, eller är det någon som kan tänka sig att ha en praktikant i några veckor?
Jag läser även musikproduktion så det kan vara kul att lära sig en del om det också.

Bara av ren nyfikenhet, kopierade du
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=28816 och ändrade några ord bara?

"Jag heter Sofia.
Går andra året på medieprogrammet på MediaGymnasiet i Nacka.
I början av nästa år ska vi ut på praktik, och jag behöver hjälp med att hitta en praktikplats.
Är det någon som vet vart jag ska vända mig, eller är det någon som kan tänka sig att ha en praktikant i nio veckor?
Jag läser även grafisk design så det kan vara kul att lära sig en del om det också"

Frågar bara för att jag fick en deja vu-känsla när jag läste ditt inlägg =)

jag tar gärna emot praktikanter till mitt företag rockfoto. kontoret ligger i göteborg.

bra om personen som vill praktisera är över 18 år pga åldergränser vid spelningar samt flexibel då det gäller arbetstid (blir ofta sovmorgon och sena kvällar än 8-17) även bra om personen är musikintresserad.

jag vet inte vilka veckor det gäller för jag vill max ha 1 praktikant åt gången och jag har några inbokade nästa år men maila om du skulle vara intresserad (eller någon annan)

Kopierat

Japp, jag kopierade det för jag tänkte fråga exakt samma sak (nästan) så tänkte att det var överskattat att skriva samma sak igen :)

Re: Kopierat

skrev:
Japp, jag kopierade det för jag tänkte fråga exakt samma sak (nästan) så tänkte att det var överskattat att skriva samma sak igen :)
dåligt gjort tycker jag.
Så om du gillar en bild kopierar du den oxå...

Senast redigerad av en moderator:
mm

ärligt talat bryr jag mig inte hur det ser ut. jag fick iallafall en praktikplats trots det gigantiska misstaget. tack alla för ert slöseri med tid på en meningslös sak!

Jag brukar inte kommentera sånt här, men... Har folk verkligen så lite tid? Hur man skriver är väl upp till var och en.

Nu har inte iaf jag mer tid att kommentera så meningslösa saker, så... Slut =)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar