Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Portra 800 Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

Babelfish

Aktiv medlem
Jag har många gånger letat efter Portra 800 i Stockholm och funnit filmen i en butik, och där var priset närmare 90-100 (minns inte riktigt) kronor per rulle, vilket inte riktigt känns okej.
Finns det någon annanstans att köpa i fysisk butik, i Stockholm? Sist jag var hos Gert på Svenska Kort snackade vi lite Kodak och han sa att han skulle ta hem, så där kan jag ju eventuellt handla filmen i framtiden.
Om inte någon fysisk butik med skäliga priser finns är jag väl även öppen för nätbutiker. Då spelar det ingen roll om dom är i Sverige eller ej.

Jag har många gånger letat efter Portra 800 i Stockholm och funnit filmen i en butik, och där var priset närmare 90-100 (minns inte riktigt) kronor per rulle, vilket inte riktigt känns okej.
Finns det någon annanstans att köpa i fysisk butik, i Stockholm? Sist jag var hos Gert på Svenska Kort snackade vi lite Kodak och han sa att han skulle ta hem, så där kan jag ju eventuellt handla filmen i framtiden.
Om inte någon fysisk butik med skäliga priser finns är jag väl även öppen för nätbutiker. Då spelar det ingen roll om dom är i Sverige eller ej.

Hej,
detta kanske www.silverprint.co.uk/ProductByGroup.asp?PrGrp=2625 och detta www.fotoimpex.de/

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar